Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Для умов, термінів доставки, повернення грошей або обміну товарами зв’яжіться з нашим менеджером по телефону: +380636427055 (номер телефону вказано на сторінці "Контакти") +380939396967 (номер телефону вказано на сторінці "Контакти") Або на e-mail: jekan231331@gmail.com

Компанія керується Законом "Про захист прав споживачів" в питаннях повернення і обміну товарами відповідної якості. Згідно з Законом "Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товару відповідної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну (Додаток №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. №172): 

  • нижня білизна
  • білизна постільна
  • килимові вироби
  • пір'єво-пухові вироби
  • тюлегардинні і мереживні полотна - швейні та трикотажні вироби
  • Ковдри, подушки, наматрацники, пледи, рушники, інші постільні речі відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби".

Товари, для яких дозволено обмін і повернення, можуть бути повернені протягом не більше 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у споживанні і не має слідів використання споживачем;
  • подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • зберігає всі ярлики і виробниче маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості;
  • існує документ, що підтверджує купівлю товару (це може бути чек, накладна, квитанція про проведення післяплати), гарантійний талон і повна комплектація товару.

Якщо немає такого ж товару, покупець може: 

  1. Купити будь-який інший товар за однаковою ціною або з доплатою, якщо вибраний товар дорожчий за обмінний.
  2. Отримати назад свої гроші, витрачені на купівлю товару;
  3. Поміняти товар на такий самий при першому його надходженні у продаж.

 

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем здійснюються, виходячи з ціни на товар у день купівлі, гроші повертаються на банківську картку покупця протягом 2 днів після отримання продавцем зворотнього товару.

 

У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотнє пересилання бере на себе інтернет-магазин. Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, то зворотнє відправлення оплачує покупець.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.